Εν αναμονή του πορίσματος των μηχανικών του ΤΕΕ - Ενέργειες για τον δρόμο καρμανιόλα και από το ΙΝΚΑ
Έντονη δυσαρέσκεια κατοίκων και επαγγελματιών για τα προβλήματα που έχουν προκληθεί από την αναδιαρρύθμιση της εθνικής οδού από την γέφυρα της Ερμίτσας έως την είσοδο του Αγρινίου, στον κόμβο Τσίγκα.
Μάλιστα το προχθεσινό τροχαίο στα φανάρια του Νοσοκομείου Αγρινίου, όπως και το σημερινό μεταξύ δικύκλου και λεωφορείου, επανέφερε το ζήτημα στην επικαιρότητα.
Τα αιτήματα των κατοίκων και των επαγγελματιών έχουν πολλάκις εκφραστεί. Ζητούν άρση των τσιμεντένιων στηθαίων, εγκατάσταση εναέριας φωτεινής σήμανσης, κατασκευή διαβάσεων πεζών, κατασκευή κυκλικών κόμβων στην Ερμίτσα και έμπροσθεν της καθέτου σύνδεσης με τους οικισμούς Αι Γιάννη Ρηγανά και Γιαννουζίου όπου θα είναι δυνατή η αναστροφή και φυσικά σωστά και ασφαλή κατασκευή της Ε.Ο.
Οι κάτοικοι του συνοικισμού «Στρογγυλέικα» και οι επιχειρηματίες της περιοχής είχαν απευθυνθεί τον Σεπτέμβριο του 2018 στο ΙΝΚΑ, ο Πρόεδρος του οποίου Γιώργος Λεχουρίτης απέστειλε επιστολή στον Υπουργείο Υποδομών, στις Εισαγγελικές και αυτοδιοικητικές αρχές και σε άλλους σχετικούς φορείς με την οποία επαναφέρει τα αιτήματα περιγράφοντας το πρόβλημα.
Παράλληλα, το ΤΕΕ Αιτωλοακαρνανίας εδώ και μήνες έχει αναλάβει δράση για τον εν λόγω δρόμο καρμανιόλα, δημιουργώντας ομάδα εργασίας για την βελτιστοποίηση και άρση της επικινδυνότητας του δρόμου καρμανιόλα. Μιλάμε εξάλλου για ένα κομμάτι στο οποίο έχουν σημειωθεί δεκάδες τροχαία ατυχήματα αλλά και θανατηφόρα!
Σήμερα είναι θέμα χρόνου η μελετητική ομάδα του ΤΕΕ να ολοκληρώσει και να καταθέσει το πόρισμά της στην Διοικούσα Επιτροπή του ΤΕΕ. Μηχανικοί επί τρεις μήνες μελετούν και αναλύουν όλα αυτά ζητήματα, αλλά και άλλα που αφορούν την αδειοδότηση και την λειτουργία των επιχειρήσεων στους παράδρομους του συγκεκριμένου τμήματος της Εθνικής Οδού, όπου υπάρχουν προβλήματα, προκειμένου να καταλήξουν σε κάποιο πόρισμα και να προβούν σε προτάσεις «θεραπείας» του προβλήματος.
Η δράση «ζωής» του ΤΕΕ και του ΙΝΚΑ προέκυψε βλέποντας την κατάσταση που επικρατεί εδώ και χρόνια στον δρόμο που ενώνει την νότια έξοδο του Αγρινίου, από τον κυκλικό κόμβο Τσίγκα μέχρι και την γέφυρα της Ερμίτσας.
«Διαπιστώσαμε ως μηχανικοί και από οχλήσεις πολιτών, ότι ο δρόμος αυτός έχει διάφορα προβλήματα. Έχει πολλά ζητήματα επικινδυνότητας και λόγω του γεγονότος ότι έχει τα στηθαία που είναι τοποθετημένα στις άκρες του επιτρέποντας στα αυτοκίνητα που κινούνται στις δύο αντίθετες κατευθύνσεις να έχουν επαφή, χωρίς να υπάρχει διάζωμα ανάμεσα στις δύο κατευθύνσεις, υπάρχει πρόβλημα στους παράδρομους, στην διέλευση των πεζών, και βέβαια τεράστιο πρόβλημα μπροστά από τον υπεραστικό σταθμό των λεωφορείων.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση, προβλέπεται στην μελέτη της κυκλοφοριακής σύνδεσής του να συνδέεται δια των παράδρομων, αλλά όμως εκεί το σημείο χρίζει από το κράτος μεγαλύτερου ενδιαφέροντος, καθώς απαιτείται η κατασκευή πεζογέφυρας, η δυνατότητα να στρίβουν τα λεωφορεία αμέσως μέσα στον σταθμό και να αυξηθούν τα μέτρα ασφάλειας, διευκόλυνσης και λειτουργικότητας του σταθμού των λεωφορείων.
Βλέποντας όλα αυτά σαν ΤΕΕ αποφασίσαμε να συστήσουμε ομάδα εργασίας, όπου συνάδελφοι μηχανικοί θα δουν όλα αυτά τα ζητήματα, αλλά και άλλα που αφορούν την αδειοδότηση και την λειτουργία των επιχειρήσεων στους παράδρομους, όπου υπάρχουν προβλήματα, προκειμένου να καταλήξουμε σε κάποιο πόρισμα και να προβούμε σε προτάσεις «θεραπείας» του προβλήματος» είχε δηλώσει στη «Σ» ο Πρόεδρος του ΤΕΕ Αιτωλοακαρνανίας Λίνος Μπλέτσας τον Μάιο του τρέχοντος έτους.
Κώστας Χονδρός για την εφημερίδα «Συνείδηση»
Έντονη δυσαρέσκεια κατοίκων και επαγγελματιών για τα προβλήματα που έχουν προκληθεί από την αναδιαρρύθμιση της εθνικής οδού από την γέφυρα της Ερμίτσας έως την είσοδο του Αγρινίου, στον κόμβο Τσίγκα.
Μάλιστα το προχθεσινό τροχαίο στα φανάρια του Νοσοκομείου Αγρινίου, όπως και το σημερινό μεταξύ δικύκλου και λεωφορείου, επανέφερε το ζήτημα στην επικαιρότητα.
Τα αιτήματα των κατοίκων και των επαγγελματιών έχουν πολλάκις εκφραστεί. Ζητούν άρση των τσιμεντένιων στηθαίων, εγκατάσταση εναέριας φωτεινής σήμανσης, κατασκευή διαβάσεων πεζών, κατασκευή κυκλικών κόμβων στην Ερμίτσα και έμπροσθεν της καθέτου σύνδεσης με τους οικισμούς Αι Γιάννη Ρηγανά και Γιαννουζίου όπου θα είναι δυνατή η αναστροφή και φυσικά σωστά και ασφαλή κατασκευή της Ε.Ο.
Οι κάτοικοι του συνοικισμού «Στρογγυλέικα» και οι επιχειρηματίες της περιοχής είχαν απευθυνθεί τον Σεπτέμβριο του 2018 στο ΙΝΚΑ, ο Πρόεδρος του οποίου Γιώργος Λεχουρίτης απέστειλε επιστολή στον Υπουργείο Υποδομών, στις Εισαγγελικές και αυτοδιοικητικές αρχές και σε άλλους σχετικούς φορείς με την οποία επαναφέρει τα αιτήματα περιγράφοντας το πρόβλημα.
Παράλληλα, το ΤΕΕ Αιτωλοακαρνανίας εδώ και μήνες έχει αναλάβει δράση για τον εν λόγω δρόμο καρμανιόλα, δημιουργώντας ομάδα εργασίας για την βελτιστοποίηση και άρση της επικινδυνότητας του δρόμου καρμανιόλα. Μιλάμε εξάλλου για ένα κομμάτι στο οποίο έχουν σημειωθεί δεκάδες τροχαία ατυχήματα αλλά και θανατηφόρα!
Σήμερα είναι θέμα χρόνου η μελετητική ομάδα του ΤΕΕ να ολοκληρώσει και να καταθέσει το πόρισμά της στην Διοικούσα Επιτροπή του ΤΕΕ. Μηχανικοί επί τρεις μήνες μελετούν και αναλύουν όλα αυτά ζητήματα, αλλά και άλλα που αφορούν την αδειοδότηση και την λειτουργία των επιχειρήσεων στους παράδρομους του συγκεκριμένου τμήματος της Εθνικής Οδού, όπου υπάρχουν προβλήματα, προκειμένου να καταλήξουν σε κάποιο πόρισμα και να προβούν σε προτάσεις «θεραπείας» του προβλήματος.
Η δράση «ζωής» του ΤΕΕ και του ΙΝΚΑ προέκυψε βλέποντας την κατάσταση που επικρατεί εδώ και χρόνια στον δρόμο που ενώνει την νότια έξοδο του Αγρινίου, από τον κυκλικό κόμβο Τσίγκα μέχρι και την γέφυρα της Ερμίτσας.
«Διαπιστώσαμε ως μηχανικοί και από οχλήσεις πολιτών, ότι ο δρόμος αυτός έχει διάφορα προβλήματα. Έχει πολλά ζητήματα επικινδυνότητας και λόγω του γεγονότος ότι έχει τα στηθαία που είναι τοποθετημένα στις άκρες του επιτρέποντας στα αυτοκίνητα που κινούνται στις δύο αντίθετες κατευθύνσεις να έχουν επαφή, χωρίς να υπάρχει διάζωμα ανάμεσα στις δύο κατευθύνσεις, υπάρχει πρόβλημα στους παράδρομους, στην διέλευση των πεζών, και βέβαια τεράστιο πρόβλημα μπροστά από τον υπεραστικό σταθμό των λεωφορείων.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση, προβλέπεται στην μελέτη της κυκλοφοριακής σύνδεσής του να συνδέεται δια των παράδρομων, αλλά όμως εκεί το σημείο χρίζει από το κράτος μεγαλύτερου ενδιαφέροντος, καθώς απαιτείται η κατασκευή πεζογέφυρας, η δυνατότητα να στρίβουν τα λεωφορεία αμέσως μέσα στον σταθμό και να αυξηθούν τα μέτρα ασφάλειας, διευκόλυνσης και λειτουργικότητας του σταθμού των λεωφορείων.
Βλέποντας όλα αυτά σαν ΤΕΕ αποφασίσαμε να συστήσουμε ομάδα εργασίας, όπου συνάδελφοι μηχανικοί θα δουν όλα αυτά τα ζητήματα, αλλά και άλλα που αφορούν την αδειοδότηση και την λειτουργία των επιχειρήσεων στους παράδρομους, όπου υπάρχουν προβλήματα, προκειμένου να καταλήξουμε σε κάποιο πόρισμα και να προβούμε σε προτάσεις «θεραπείας» του προβλήματος» είχε δηλώσει στη «Σ» ο Πρόεδρος του ΤΕΕ Αιτωλοακαρνανίας Λίνος Μπλέτσας τον Μάιο του τρέχοντος έτους.
Κώστας Χονδρός για την εφημερίδα «Συνείδηση»
ΓΗΓΕΝΗΣ ΑΓΡΙΝΙΩΤΗΣ
gigenisagriniotis
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου